[INFO] DV-T Suchodółka - warto tam wgrać wirusa?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marianw
    Classic
    • 2008
    • 13

    [INFO] DV-T Suchodółka - warto tam wgrać wirusa?

    Andja, sami się prosili...jak pisałem :wink:
    a dziś podjechało do mnie na światełkach bmw 730 ld (poprzednie wydanie modelowe), przedłużana wersja. W sumie żeśmy się nie ścigali, ale bardzo masywne było i chyba początkowo chciał mnie podgonić jak zobaczył że odskakuje ze świateł. Szybko jednak zwątpił. 3.0 diesel w takiej ciężkiej budzie to nie za dobre rozwiązanie, to jednak za mało trochę już.
    Tak samo jak kiedyś był Mercedes w 140 - tzw. "samolot" , stara "S" z bezsensownym silnikiem turbodiesel...o mocy 150 koni....maks speed 180, do setki chyba miał z 14 sekund, to porażka jednym słowem w takim opakowaniu, taki engine.
    To Bmw na pewno dużo lepiej się buja, ale nawet 200 parę koni w takiej masie to już za mało.
  • kornat
    Rider
    • 2007
    • 578

    #2
    [INFO] DV-T Suchodółka - warto tam wgrać wirusa?

    Witam
    Miał ktoś do czynienia z firmą DV-T? Jak tak to może ktoś napisać czy dobrze robią program, wrzucić wykres itp. ponieważ jestem zainteresowany programem w AHF'ie
    Z góry dziękuję
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • meridomaniak
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2005
      • 875
      • Octavia II (1Z3)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      kornat, w Lublinie są 2 auta robione w DV-T golf iv i O1. cieq robił swoją O1 1.8t na około 210km i jeździ, a golf też 1,8t zrobiony tak samo i nie jeździ. Podobno do golfa wgrali gotowca od cieq. Napisz do cieq.
      był Golf | jest Octavia

      Komentarz

      Pracuję...